Dagen med isabelle

Var med isabelle idag. Hon och jag åkte buss till söder tull. Sen så skulle vi till Lilla snigeln. Så hon frågade varenda person eftersom vi inte hittade. Så sen gick vi till drottningsgatan och vi hittade thea coffea. Så vi frågade om dom ville sponsera till våran valborg i rambodal. Men hon ville inte. Så var Lilla snigeln brevid men vi såg inte affären. Så vi fortsatte neråt och gick till Hallings där jag klipper mig och frågar vart det ligger. Så han fick gå ut och peka vart det ligger så pekade han på en orange byggare. Så vi gick till han och sen svängde vi till vänster och så var det ändå inte där så då frågade isabelle två vuxna kvinnor vart det ligger. Så hon beskrev precis. Så jag och Isabelle går rakt fram och över gatan sen så skrattar dom två och vi vänder oss om och ser Lilla snigeln precis framför oss och vi dog av garv HAHA. Dom skänkte oss en liten rosa reflex häst. Sen gick vi runt och ingen mer sponserade. Så jag och Isabelle väntade på 117 som skulle komma till söder tull. Så vi åkte upp dit och sen tog vi spårvagnen till Hageby centrum. Vi gick till gina och jag köpte ett par svarta glänsiga lacktights för 99 kr. Ska använda dom på valborg. Så gick vi till Kahls så dom gav oss en vinflaska, det bästa vi fick in! Sen tog vi 119 hem till mig och vi åt pannkakor och sen drog vi till fritisgården och lämnade det vi hade fått in. Så träffade vi EmmaochIda. Så vi snackade lite med dom och sen drog vi till Isabelles park och fotade. Gick hem vid halv 7 ungefär. Mina föräldrar var antagligen trötta och tjuriga och jag spillde cola två gånger typ överallt när vi åt mc hemma och min hambörjare blev helt mosig osv. Verkligen min dag idag. Duschade och m.m. Det var Isabelle som ville att jag skulle skriva det här inlägget, puss.

Kommentarer
Postat av: cazandra

sv: du är med , jag lottar ut vinnaren till nästa fredag :)

2011-04-08 @ 21:34:13
URL: http://cazandraavictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0