Godmorgon

Vaknade för en stund sen, igår så drog jag och Tessan till min syster för jag skulle låna en tröja och så lånade jag en väska. Sen åkte vi spårvagnen till klocket. Vi träffade Ella, Michelle, Alexandra och Andreas. Så var vi med dom sen gick vi in till discot. Jag och Tessan var där inne en stund men vi kände inga och det var inte så värst kul så vi gick ut igen. Så träffade jag Angelica, Alexandra m.m. Så vi snackade med dom. Sen så drog vi till Skarphagen för att äta pizza. Men det stängde precis så jag och Tessan tog spårvagnen till klocket igen. Och sen gick vi till Borgsmos fritisgård och ringde hennes mamma. Så hon kom och hämtade oss vid 23:00. Men vi skulle egentligen stanna kvar till 23:30. Men vi orkade inte. Så när jag kom hem så åt jag ostbågar och sen gick jag och la mig. Var jättetrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0