Navesta med tessan

Angelica kom till skolan och hon och jag drog till navesta vid 1.
Gick runt i den skolan med henne och träffade ida och emma.
Sen träffade jag mer där och massa kollade på mig, känd, hihi.
Mötte tessan i skolan och följde med henne till netto och köpte hustler.
Åkte buss tillbaks till skolan och sen drog jag och tessan till hc.
Träffade några en liten stund och sen åkte jag och tessan till centrum.
Senare så åkte hon och jag till smedby och var vid rambo och satt på en gunga och typ snacka.
Drog hem innan 7 något sånt. Hjälpte ludde med engelska läxan.
Fårse vad jag gör senare.
kyss
Bild från i lördags. <3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vilken stad? :)

2011-04-06 @ 17:40:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0