Vaknade upp hos tessan

Vaknade upp brevid tessan idag av att hon kollade på solsidan.
Vi åt frukost och fixade till oss lite, sen drog vi ut till gärdet med systemkameran.
Vi fotade men har inte bilderna på min dator bara på tessans så laddar upp när jag har dom.
Sen så gav jag henne sockerdricka som jag skulle hålla flaskan när hon dricker ur den.
Jag råkade ge henne för mycket så det rann över och jag skrattade sönder.
Sen skulle hon ge mig men jag fick jättelite men skrattade ändå.
Gick hem vid 2 och sen så åt jag och min familj mat hos mormor och nu är jag själv hemma med föräldrarna.
Duschade och använde ansiktsmask också. Brukar inte använda det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0